Bug Stellaris hack bluestacks verificeret site Hjælp med at finde hack 66

Latest update: Tue, 10 Mar 2020 18:03:59 +0000

Stellaris hack generator macOS platforms

 

Log på butik Fællesskab Support Skift sprog Se desktopwebsted Stellaris 15. september 2019 @ 05:07 Aceankrystaller? (gamebreaking bug) Jeg er i lategame og pludselig får jeg den note, at jeg har en ressourcemangel på "Acean Crystals", hvilket fører til, at job producerer 25% mindre indkomst. Jeg har aldrig hørt om denne ressource, jeg har ikke opdaget den endnu, så jeg har ingen idé om, hvad fanden har brug for disse krystaller, og hvor de angiveligt forbruges i mit imperium. Jeg har aktiveret nogle mods, men kunne ikke finde noget i dem, der tilføjer "Acean Crystals". Er der nogen der ved noget om dette? Planeterisk mangfoldighed unikke verdener, der dog kun bruges til vedligeholdelse af en bygning. Indsendt dato: 15. september 2019 @ 17:07 Indlæg: 9.

Jeg har fået så mange fejlrapporter, som jeg kan håndtere. Jeg kan måske gøre en anden tråd som dette et stykke tid, efter at den næste hotfix er frigivet. Jeg kommer stadig igennem rapporterne fra alle, der har lavet en inden denne redigering. Tak til alle, der har rapporteret et problem! Jeg har fået adgang til Paradox 'interne bug tracker, så jeg har de sidste par dage videregivet en række problemer rapporteret om denne subreddit. Rapportering af dem til den interne bug tracker sikrer, at devs er opmærksomme på problemet, mens det bare aldrig er at placere det et sted på dette underområde. Jeg tænkte, at jeg lige så godt kunne lave en tråd, så fejlene kommer til mig snarere end at komme over dem tilfældigt, mens jeg gennemser, og for at gøre det lettere for mig at gengive dem, så jeg kan rapportere dem. Så hvis du gerne vil have mig til at rapportere din fejl, skal du sende den som et svar i denne tråd. Jeg har brug for følgende info: Beskrivelse: En beskrivelse af, hvad det egentlige problem er. "X er ødelagt" er ikke en beskrivelse; fortæl mig, hvordan det er brudt Gem: Jeg har brug for en gem for at gengive problemet fra, medmindre det let og hurtigt kan gengives uden en gem Reproduktionstrin: Jeg har brug for punkt for punkt trin, der fortæller mig, hvordan jeg kan gengive dit problem. Jeg vil ikke rapportere problemer, jeg ikke personligt kan gengive. Hvis du mener, at dit problem sandsynligvis allerede er rapporteret, skal du bare give beskrivelsen, og jeg vil fortælle dig, om det ikke har gjort det. Du kan derefter angive lagring og repro-trin. Sådan sendes gemte Gemninger findes i Dokumenter \ Paradox Interactive \ Stellaris \ save-spil. Hvis du er gemt i skyen, skal du slukke for den og gemme igen. Upload dem til en filhost (E. G., MediaFire eller Dropbox) og giv mig et link. Hvilke fejl kan jeg rapportere: Det betyder, at jeg ikke videresender fejl, der ikke kan gengives. Dem, du skal rapportere om bugrapporteringsforum i stedet (sørg for at søge i det for at se, om din bug allerede er rapporteret). Her er en liste over problemer, jeg har set udgivet i denne sub, der allerede er rapporteret internt. Du skal ikke rapportere noget på denne liste: Krise: Bombning af Prethoryn Swarm-planeter til 0 har ingen effekt Prethoryn Swarm-dronningen ser ud til at være i midten af ​​galaksen Prethoryn Swarm går undertiden helt inaktiv Prethoryn Swarm-lyden stopper ikke at spille The Prethoryn Swarm's transporter mangler en 3D-model. Den ubudne portal registrerer undertiden ikke som ødelagt. Hvis du genindtager en planet erobret af AI-oprør, vil den skifte klasse til tundra. AI vil ikke give dig militær adgang til at bekæmpe en krise. AI holder bygger synths, selvom de øjeblikkeligt slutter sig til AI-oprør Sektorer: Sektorer bevæger pops rundt uden nogen åbenbar grund Sektorer ikke slaver pops Sektorer respekterer ikke fliseoutput, selv når de bliver bedt om at gøre det. Sektorer sætter bygninger i suboptimale fliser Sektorguvernører vind ikke XP Observationsposter i sektorer kan ikke kontrolleres af spilleren Koloniskibe, der er bygget i sektorer, vises ikke i outlineren Sektorer viser undertiden grænser inden for en sektor Sektorer opbygge madbygninger på planeter, der kun indeholder mekaniske pops. Grænseposter i sektorer dræner ikke indflydelse Når du fjerner systemer fra sektorer, anvendes omkostningerne øjeblikkeligt, hvilket betyder, at du stadig mister indflydelse, hvis du tilføjer systemet igen, før du er færdig med at redigere. Sektor AI ignorerer det er ikke tilladt at genudvikle fliser Interface / grafik / værktøjstip: Hvis du deaktiverer alt i outlinerne, kan du ikke få det tilbage Mærkelige tomme poster på modlisten i løfteraket Handelstilbud holder sig ved åbning af handel med et andet imperium muligt at ændre arter spawn-indstillinger ved lave opløsninger Ikke muligt at bygge rumporter med lave opløsninger Kolonier i gang tæller mod planetgrænsen, men dette vises ikke i selve grænsen Når du invaderer dine egne besatte planeter, får du to advarsler, når invasionen afslutter, hvoraf den ene er fra forsvarernes perspektiv Muligt at bokse-udvælge andre imperiets flåder gennem krigens tåge Flag bliver undertiden sort på individuelle p lanetter, stationer osv. Klik på "Deltag i spillet" -knappen i MP er alt for højt Avanceret AI Starter værktøjstip dukker op, når du hover over FTL-metoden i MP-lobbyen For nogle mennesker på Mac og Linux er kantfarver ikke synlige på alt Uklart, hvad der forårsager "Forskellig krigsfilosofi" Arter kan genereres med det samme portræt I kø af en undersøgelse af et ukendt system giver du info om det system, du ikke er beregnet til at have adgang til galaktiske ambitioner viser ikke fliseudbytte i anfægtede systemer Omdøbning af et videnskabsskib "flåde" omdøber ikke det aktuelle skib Det røde "kan ikke bygge her" område er ofte forkert og / eller uhyggeligt Tilføj / fjern systemet fra sektorknappen kan blive dækket af flådeikoner Bevægelsesikonet på galakskortet står ikke for Adaptive og lignende. Når et andet imperium opretter en ambassade med dig, siger de, at det er på deres hjemmeveld snarere end dit. Stjerner nulstiller deres højder i galakssyn for at indlæse gemme spil. Mulig at oprette arter uden linealnavn Spørgsmål markeringer i stedet for russisk tekst Planeter kan have de samme navne Checksummen ændres ikke, selv når du ændrer spilfiler Begivenhedens titel viser ikke værktøjstip, når du holder en ukoloniseret gulmærket planet påstår, at du ikke kan kolonisere uanset om du ikke kan at svare på krigsforslaget, hvis alarmen afvises Muligt at ende med to specielle projekter på en planet, med det første afsluttet, hvilket gør det andet umuligt at undersøge fra galakskortet Begivenheder / opgaver / projekter: Deaktivering af selvstudiet slippe af med tutorials-quests, men alligevel er de umulige at gennemføre Titanic Life Study-projektet undertiden fortsætter aldrig Helligdomme til Old Gods-søgen undertiden ikke afsluttes ordentligt Den indkommende asteroide begivenhedskæde undlader undertiden at afslutte Du kan afslutte et enkelt specielt projekt multiple gange Du kan undersøge specielle projekter i samme kategori på samme tid Kun to helligdomme, der er gyde til Shrines to the Old Gods-søgen Forløber begivenhedskæder undertiden fai l for at afslutte Forskere, der ikke er høje nok niveau for et projekt, sidder fast på det Flagskibet i Fist of God-begivenhedskæden kan i sjældne tilfælde undlade at spawn Alien Specimen-begivenheder refererer til planeten ved dit skibs navn Hunt for Hyacinth kan målsystemer, der allerede er undersøgt, og dermed være umulige at afslutte Når du løfter forhåndsdeltagere, fyres begivenheden "Rocky Start" to gange på samme måde, som også de følgende begivenheder, der giver dig mulighed for at vælge deres etos. Gemt forskning stiger ikke den sidste gemte måned hvis et gratis projekt undersøges Ingeniørtræk pop-up er ulokaliseret Pops / arter: Genmodificerede pops tæller som en helt separat art Xenophobe synths kan ikke lide det når synths får ret til at blive ledere og lignende robotter koster vedligeholdelse under konstruktion eller i konstruktionskøen Arter kan gyde med gensidigt eksklusive træk At løfte en art kan få den til at ændre portræt til en anden art helt Dyrkning af pops fortsætter, selvom hvert medlem af t arvearter på planeten er væk Kan ikke løfte forhåndsdæmpere, der deler deres planet med primitiver. At slave voksende popper, når slaveforplantning er forbudt, dræber den voksende pop. Ophøjede pops forsvinder uden nogen åbenbar grund Genmodificerede arter med de samme træk i en anden rækkefølge betragtes som særskilt genmodifikation, specielt projekt kan ikke afsluttes, medmindre du har adgang til artenes heimeverden. Der er ingen måde at annullere oprettelsen af ​​en robotpop Robotpop kan bruges til at oprette en hvilken som helst hær type, herunder psioniske hære Pre-ftl arter oplyst forvandles til vasaler snarere end protektorater Genmodifikation / opløftning gyder et on-map-projekt, men alligevel er det umuligt at forske på kort Det er muligt at kolonisere med forudgående arter Krig / skibe / flåder / hære: Hær hænger undertiden fast på planeter pga. fred eller alle pops på planeten dør Når man beder en flåde om at reparere, vil den gå til den nærmeste station baseret på fysisk afstand, ikke faktisk rejseafstand Ikke muligt t o give ordrer, når en flåde er i hyperspace / warp Ikke muligt at bombardere besatte planeter Admiraler kan ende med at kommandere flere flåder Din præsident kan ende som en admiral, som er umulig at erstatte Liberate protektorat wargoal warscore kan krydse, selv når protektoratet ikke er helt besat Du får den "for nylig erobrede" modifikator, selv når du fredeligt inkorporerer nogen i dit imperium (E. G., integration eller skjult infiltration) Kan ikke bruge allieredes ormhullestationer Eksisterende civile stationer bliver aldrig opgraderet Flåder kan sidde fast i FTL Point-forsvaret ikke skyder overhovedet på fjendens missiler Warp wind down er ryddet ved at overføre skibet til en ny flåde Nogle gange alle krigsmål vil blive afgivet krigslederen i stedet for at imperiet faktisk kræver dem Skibe med defensive computere vil undertiden aldrig komme i rækkevidde AI vil undertiden aldrig frede ud med 100% krigscore, fordi et af deres mål er blevet umuligt at nå (EG , de vil have en planet, som en anden har erobret) Punktforsvar har 100% nøjagtighed, selvom værktøjstippen siger, at den skal være lavere. Hvis begge sider flygter fra kamp ved hjælp af nødsituation FTL, tildeles ingen krigscore I nogle tilfælde vil nybyggede skibe ikke ende forankret i kredsløb Opgradering af en føderationsflåde gør det til dit Transportflådens navn nulstilles hver gang hæren går i gang, og øger kontinuerligt Flådenavne bruger aldrig tilfældige_navne, men kun sekventielle_n ame Reparation-auraer påvirker fjendens skibe Diplomati: Trucks gælder kun krigslederen, ikke alle i en krig Ambassader kan ende med at sidde fast i limbo, hvis modtageren bliver vedlagt sommetider. Der opstår uidentificerede imperier eller kodenavnede imperier, men alligevel umuligt at undersøge ejerskab af observationsposter overføres ikke, når de falder inden for en andens grænser, i modsætning til andre stationer Garanterede imperier er ligeglade med, når uafhængighedsgarantien brydes af garantien, der slutter sig til en alliance Det underjordiske imperium kan samhandles med, som om det var et almindeligt imperium Enhver kan deltage i bestridt systemer Vassalisering eller anneksering af dine rivaler undlader at rydde rivalisering korrekt Vassaler bliver vredere på "relativ magt af imperier", jo stærkere du er, snarere end den stærkere de er 'Når de frigiver en vasal, ender de en anden art end den frigivne art AI vil aldrig give dig militær adgang, hvis du er i en alliance eller føderation. At have ingen indflydelse påvirker ikke vasalinteg ration Andet: Du kan få billigere opgraderinger ved at redigere designet, mens opgraderingen er i gang. Du kan flytte ledere med det samme, som for eksempel giver dig mulighed for at anvende bygningsomkostningsreduktioner på alle dine planeter med en enkelt guvernør Designs, som du ikke kan redigere (E . G., transporter) opgraderer ikke på egen hånd, så ender med forældede FTL-tech-planeter kan ende med flere "Capital World" -modifikatorer Empire kan ende på en eller anden måde kontrollere plads-amøbe og lignende modifikatorer til koloniskibets omkostninger og koloniudvikling tid har ingen virkning Hvis du ikke har noget koloniskibedesign (på grund af at have slettet det startende og ikke oprettet et nyt), vises færdige kolonibåde aldrig. Det er muligt at ende med to solsystemer i en galakse Ikke muligt at fordreje / hoppe gennem grænser, du ikke har adgang til, selv når du har rækkevidden Magtovervældende præstation fungerer ikke Domo Arigato-præstationen fungerer ikke Hvis du skifter til en avanceret regeringstype fjerner du din arving. Linealer / ledere vil undertiden blive udødelige Planeter kan spawn med alle fliser fyldt med blokkeere og / eller præ-sentients Levende metalaflejringer på ringverdener kan ikke udvindes Ingen mineraler tilbagebetales, når du opløser et konstruktionsskib, eller det ellers ødelægges Bemærk, at det kan tage noget tid mig for mig at svare på en rapport, men jeg vil se på og reagere på en eller anden måde på hver rapport jeg får.

Log på butik Fællesskab Support Skift sprog Se desktopwebsted Stellaris 10. maj 2016 @ 16:54 Liste over bugs og niggles Elsker Stellaris indtil videre, men her er bare nogle af de ting, jeg har fundet ud af, mens jeg spiller. Forhåbentlig ved at angive dem her nogen kan påpege, hvor jeg har gået glip af noget i UI, eller der er noget, Devs kan gøre for at forbedre spillet. : 3 Mulige bugs I en fredsaftale kan AI give et system til et imperium, selvom dette system i øjeblikket er besat af et andet imperium i en separat krig. Hvis de kaldes ind i krig af allierede og i vinduet Krigsfordringer, tilføjes flere gange flere og flere tilfældige krav til praktisk talt alt tilføjes ved at klikke på knappen Foreslå krav. Dette kan let føre til et krigsresultat godt over 1000 i det sene spil. Det er endda muligt, at det oprindelige forslag er over 100. At ændre en sektors fokus ser ikke ud til at opnå noget. For eksempel satte jeg en sektor til at have et finansielt fokus, men mange årtier senere pumpes det næppe energikreditter ud, men har en temmelig anstændig forskning og mineralproduktion svarende til alle mine andre sektorer, der hver især har et andet fokus. Auto-genererede militærstationer har startvåben og har aldrig rustning eller skjold. Derudover vil autogenererede Fortress-typer altid have 2 subspace-snare-moduler. Hvis du klikker på autofuldførelse et par gange på et af disse designs, vil det med glæde tilføje og omarrangere rustninger og skjolde, men vil ikke ændre / opdatere våbnene, skønt de vil ændre / overskrive de specielle modulpladser til altid at være underrumssnarner. Hvis du manuelt starter et nyt tomt stationsdesign og klikker på Auto-komplet, vil det udfylde det med anstændige våben, skjolde og rustninger, men stadig 2 underrums-snarer. Inkonsekvente Point-Defense våben. Sentinel Point-Defense-våben har en "P" til punktforsvarsindikator (snarere end den sædvanlige "S", "M", "L"), mens Flak-batteriet har en "L" -indikator. Derudover ser de fleste våben ud til at være angivet efter skadetype, men disse to ser ud til hver ende af de kinetiske typer. Observationsstationer skifter ikke ejerskab, når et system kommer under påvirkning af et andet imperium. I modsætning hertil vil mine- og videnskabsstationer vende ejerskabet til det, der har indflydelse på kontrollen med systemet. Det er muligt at vælge en indledt hær duplikat gange ved at skifte klikke på den i Outlier-vinduet gentagne gange. I modsætning hertil markerer skiftklikning på en tidligere valgt militærflåde den. Admiral egenskabsbeskrivelsesfejl. Planetens befæstning kan være højere end dens "maksimale". Når du har to eller flere flåder, der konvergerer for at angribe en fjendtlig flåde, kan nogle af din flåde undlade at fuldt ud begå eller reducere til kamphastighed og sidde uden for kampens rækkevidde i. e. skibene i flåden vil langsomt bevæge sig fremad med kun den front, der mest angriber, dem, der bagefter ikke gør noget på grund af at være uden for rækkevidde. Særlige / anomlybegivenheder bruger undertiden videnskabsskibets navn i stedet for planetens navn. Specielle / anomly begivenheder mangler undertiden et substantiv. Værdien af ​​krigsresultatet på Cede Planet ændres, når du stiller det til et krav. Når AI frygter en krig, bliver dine hære ikke kastet ud af planeten, hvor de landede. De vil sidde fast i limbo, vises i Outliner, men ikke vises på planets resume. Hvis du klikker på dem på oversigten, åbnes fanen Hær på planeten, de er på, men kan ikke få dem væk fra planeten. At starte en ny krig og belejre planeten løser ikke problemet. Det koster ikke trækpunkter at ændre en arts planets præference, men du har brug for trækpunkter for at få adgang til muligheden for at ændre den. Det er muligt at eje flere Empire-Capital Complexes gennem anneksering af vasaler. En admiral kan føre til flere flåder på tværs af forskellige sektorer. Ikke helt sikker på, hvordan jeg formåede at gøre dette, men synes, det havde noget at gøre med at overføre admiralen fra den ene flåde til den anden. Knebler Hvis du mister evnen til at krydse et område i rummet, mens din flåde er der (f.eks. Fred ud af en krig), er det muligt for dem at blive forvist og begrænset til en eksklave, da du ikke kan kontrollere, hvor du ønsker dem eksil / sortflagg til. Når man bygger en Frontier Outpost eller koloni, er der ingen indikator for, hvad dens oprindelige indflydelsescirkel vil være. Videnskabsskibe, der undgår en fjende, glemmer deres ordrer. Dette gør køundersøgelsesordrer meningsløse, da du konstant bliver nødt til at gøre om ordrene for at rute rundt om "Space Fluff". Dette er i modsætning til, når et videnskabsskib opdager en anomly. Du får en popup, der spørger, om de skal håndtere det eller gå videre. Hvis du siger at håndtere det, vil det gøre det, fortsætter det med sin kø. At dræbe neutral "Space Fluff" (e. Space amoeba) vil for evigt gøre det betragtet som fjendtligt. Outliner-vinduet viser ikke dine Terraforming-stationer, så hvis du bygger dem, skal du huske, hvor de er. I modsætning hertil viser det dine observationsstationer. Der er ingen måde at se en komplet liste over dine stationer på. Dette gør det kedeligt at finde og opløse Frontier Outposts, Wormhole outpost, Militære forsvarsstationer integreret i dit imperium gennem anneksering af vasaler. Eller, hvis jeg er i en massiv energigæld, ville det være rart at nemt opløse en masse videnskabsstationer. Når man bygger en defensiv station, er der ingen indikation af dens våbenområde eller ”ingen buildzone” det skaber. Det er kedeligt at opbygge en stor flåde på tværs af flere Spaceports, især hvis du har brug for det via dine sektorers Spaceports. Brug af Empire-> Planets-vinduet hjælper i det mindste med at finde de systemer, der har levedygtige Spaceports, men sammenligner bestemt ikke, hvor let Star Ruler gjorde det. Hvis du bygger et koloniskib ved en sektorens rumhavn, vil det ikke blive opført i Outliner. I modsætning hertil vil militære skibe og hære, der er bygget i en sektor, blive opført. For at bruge et koloniskib, der er bygget i en sektor, skal du gå til en planet, skal du klikke på knappen Kolonisere på fanen Planetoversigt, og det vindue, der dukker op, viser alle koloniskibe i dit imperium. Kolonisering bliver hurtigt kedelig i.manuelt at gå gennem hvert system, der har et grønt koloniseringsikon, kontrollere habitatet, finde den art, der passer bedst, finde en planet, der har den pågældende art og en rumhavn, opbygge kolonibåden, vente på skibet (prøver ikke at glemme det det hvis det var bygget i en sektor, da det ikke vil være anført i din Outliner, hvis det var), så mind den perfekte planet, du lige har bygget skibet til, og til sidst beder skibet ikke behøver at unddrage sig en fjende, som det vil glemme dens ordrer, hvis det gør det. Efter min mening skal der være et brugergrænseflade, hvorfra du kan se en liste over alle planeter med information for at bedømme værdien, risikoen og en zoom til på Galaxy Map plus en "magisk" koloniknap, der beder om din art du ønsker at bruge derefter fortsætter med at håndtere den grus at gøre det ske. Hvis du afviser et AIs fredstilbud, vil de med det samme foreslå den samme aftale og vil fortsætte med at ske, uanset hvor mange gange du afviser. På skibsdesigner er der ingen måde at filtrere våben efter skadetype. Svært at sammenligne noget. Uanset om det er at sammenligne et forældet skibsstatistik med det mest opdaterede skib eller sammenligne to forskellige våben. Skibsdesigner fortæller dig ikke designens militære kraft. Hvis de allierede indkaldes til krig, og du ikke er krigslederen, kræver krigen information, der bliver dårligt formuleret og uklart som om den ikke er designet til at du er ikke-krigsleder. For eksempel giver spillet dig en advarsel, der fortæller dig at indstille dine krigskrav, men det skal antageligvis antydes, fordi vinduet Krigsfordringer vil have "Indstil krav" deaktiveret, indtil du klikker på "Foreslå krav". Det eneste sted, hvor vinduet Krigsfordringer fortæller dig, at du ikke er krigslederen, er i sveveteksten for den deaktiverede "Indstil krav". Nej, hvor forklares det, at du faktisk ikke stiller krav, men blot foreslår dem til krigslederen. Du har stort set brug for at finde ud af det selv. Søgefunktionen (den, der fås adgang til med Hotkey: F), giver dig kun mulighed for at søge efter systemnavn. Det ville være dejligt at søge efter planetnavnet, da der er nogle begivenheder, såsom asteriod på kollisionskurs med en planet, der kun vil angive planetnavnet, men ikke det system, planeten er i. At huske ambassader og genkalde rivaliseringer er lidt uklart pga. at skulle rulle til dit eget imperium under fanen Empires i vinduet Kontakter. Medmindre du beslutter at navngive dit imperium med noget der starter "Aa" eller meget få imperier at tackle. Der er ingen Galaxy Map Camera Gå til. I øjeblikket når du rammer Gå til det, vil du tage dig til System-niveau, men nogle gange vil jeg bare centrere om en ting på Galaxy-niveau. For eksempel "Fleet Order Finished" blev en koloni lige oprettet, jeg klikker på advarslen, den zoomer mig lige op på en planet. Dette er ikke meget nyttigt for mig, før jeg klikker ud på Galaxy Map og får betydning for, hvor den planet er i mit imperium. Kan ikke designe ikke-militære stationer. Hvis du inspicerer dem, kan du se, at de har ekstra slots og startteknologi, men du kan ikke forbedre eller ændre dem. Hvis du er i en føderation og ikke er lederen, giver UI ingen åbenlyst feedback på, hvorfor du ikke kan erklære krig mod nogen. Vildledende advarsler. Du modtager advarsler for andre imperier, der indstiller allierede og rivaler mellem hinanden, men ikonerne er de samme, som om de involverede dig. Spam med "fjendtlig flåde registreret". Denne samme meddelelse bruges til din flåde, der angriber videnskabsstationer, militærstationer, videnskabssektorer osv. Det er endda tilsyneladende muligt for denne advarsel at udløse fra flere fjendtlige i den ene sektor. Flere beskrivende alarmer ville være meget værdsatte e. "Fjendtlig minestation engageret", "Fjendtligt konstruktionsskib blev opdaget" Vinduet Fleet Combat Stats mangler nyttig imformation, f.eks. fortæller dig ikke, hvor mange skibe du har mistet efter en kamp. Terraformering fortæller kun omkostningerne for handlingen, hvis du ikke har den krævede energi. Krigsammendrag mangler information. AI frede ud, og den eneste information, jeg fik at vide, er Victory, Cede Planet. Hvis du er i en alliance, bliver du bedt om at stemme om en krig, som du netop erklærede. Outliner oplyser ikke, hvor din hær befinder sig i transport. Hvis AI foreslår en reserach-aftale, fortalte du ingen oplysninger om, hvordan en af ​​parterne drager fordel af den, i. hvor meget videnskab I begge får. Gør det vanskeligt at bedømme, om de drager fordel af det mere end dig. Når en sektorleder dør ved at klikke på alarmen zoomes du ud til sektorens kapitalplanet. Ville være mere nyttigt, hvis det åbnede vinduet sektorer og planeter, der blev rullet til og valgt den relevante sektor. Ingen nem måde at finde dit imperiums Empire-Capital Complex e. hvis du annekterer et vasal, der byggede det før dig, vil du ikke være i stand til at bygge det på din hjemmeplanet, indtil du fjerner det fra det sted de byggede der. Sidst redigeret af Monty; 11. maj 2016 @ 17:25 Indsendt dato: 10. maj 2016 @ 16:54 Indlæg: 5.


Rakah 10. juni 2019 @ 04:34 2. 3 fejl 1. Jeg ser ikke ud til at tage galaktiske vidundere, selvom jeg har en fuldt opgraderet videnskabseksempel 2. Forsøgte at terraformere en karrig planet til en ørkenplanet, men timeren forbliver fast på 3600 Du er velkommen til at tilføje andre nedenfor, eller hvis du kender en løsning for eventuelle fejl, vil det også blive værdsat. Viser 1 - 15 ud af 24 kommentarer Oprindeligt postet af Rakah: 1. Forsøgte at terraformere en karrig planet til en ørkenplanet, men timeren forbliver fast på 3600 Du er velkommen til at tilføje andre nedenfor, eller hvis du kender en løsning til fejl, vil det også blive værdsat. # 1 er på grund af den skjulte endelige opgradering, som du har en tilfældig chance for at få 10. juni 2019 @ 04:46 ah ty Oprindeligt postet af Rakah: ah ty det er stadig en fejl, men i det mindste er det en fejl, som årsagen er blevet regnet ud, så den forhåbentlig skulle fikses ret ret snart hvordan kan du terraforme golde verdener? Mod? hvordan kan du terraforme golde verdener? Mod? der er nogle, der får den "terraformerende kandidat" fra en anomali. senere kan du terraformere dem, men det ser ud til, at de ikke skrider frem ifølge nogle mennesker (har ikke set det selv). tilsyneladende nanite verdener kan være på samme måde, kunne ikke teste på mit nuværende spil, fordi l-klyngen var tom Her er en mærkelig lige siden den khan midt-spil krise, ikke et eneste imperium er skredet de gør 0 teknologiske fremskridt ingen nye skibe Jeg er omkring 10 år fra slutspilets krise startpunkt og hvert andet imperium har ikke mere end 10 k kombineret flåde magt og campingvogne, der skal rejse galaksen, har været i min hovedstad siden år 10 (begge to) Manglen på et subforum til bugrapport er en fejl. Manglen på et subforum til bugrapport er en fejl. fakta Manglen på et subforum til bugrapport er en fejl. de har en, det er deres officielle fora Oprindeligt indsendt af Meewec: Manglen på et subrapport til bugrapport er en fejl. de har et, det er deres officielle fora Hvorfor skal jeg være tilmeldt et andet forum, når jeg allerede har dette? Men alligevel er der ingen grund til ikke at have en fejlrapportsektion her. Sidst redigeret af Teralitha; 10. juni 2019 @ 07:21 Oprindeligt sendt af Meewec: de har et, det er deres officielle fora Hvorfor skal jeg være tilmeldt et andet forum, når jeg allerede har dette? Men alligevel er der ingen grund til ikke at have en fejlrapportsektion her. vende det rundt og se på det fra deres perspektiv. hvorfor har de brug for at holde styr på bugrapporter på to forskellige steder, når de har deres eget forum. være glad for, at de ikke har deres egen løfteraket, som andre virksomheder gør Oprindeligt sendt af Meewec: Hvorfor skal jeg være tilmeldt et andet forum, når jeg allerede har dette? Men alligevel er der ingen grund til ikke at have en fejlrapportsektion her. være glad for, at de ikke har deres egen løfteraket, som andre virksomheder gør, fordi vi betalte dem penge. Og spillet har en launcher. 10. juni 2019 @ 07:29 Med hensyn til nanitverdenens terraformering, mener jeg, at du er nødt til at komme hurtigt, når du besejrer nanit rumstationen. Du bliver dog ikke altid sagt hurtig, hver gang du besejre den Jeg har en lignende mærkelig fejl med galaktiske vidundere - Jeg har research mega-Engineering, men jeg kan ikke aktivere Galactic Wonders frynsegoder. Den siger, at jeg skal have fuldt repareret eller opgraderet en mega-struktur ... men hvordan skal jeg lave en, hvis jeg ikke kan bygge en først. Kan ikke terraformere Mars, smukt spil, hvis jeg ikke kan lave et højt imperium med Holy Terra og Sacred Mars som mine hovedstæder. Viser 1 - 15 ud af 24 kommentarer.

 

 


Hvor du går med dine problemer og fejl Side 1 af 287 1 ← 2 3 4 5 6 → 287 Næste> Sorter efter: Titel Start dato Svar visninger Sidste meddelelse ↓ Svar: 13 Visninger: 17. 353 33 Visninger: 98. 961 Visninger: 104. 526 24 Visninger: 14. 028 Viser tråde 1 til 20 af 5. 735 Indstillinger for trådvisning Næste>
I mit sidste playthrough ville jeg rense en lille galakse. Sådan gik det: Opret en nation med skøre renhedsfanatikere. Første kontakt mod nord: Exterminators Første kontakt mod øst: Fortærende sværm Jeg antager, at jeg ved, hvorfor vi er renseapparater. Åh, der er forløbere, og de var zroni. Scumbag krystal fanatikere. Åh, dette er linden. Åh, min admiral er den valgte. Gæt, linden er med mig. Åh, der er et plot for at gøre ham til den eneste leder. Ja hvorfor ikke. Han fik sit arbejde godt klaret mod fejlene. Åh, nu er vi ikke renseapparater mere. Åh, nu er vi ikke engang fremmedhad længere. Åh, vi får det galaktiske marked på vores hjemlige verden Åh, sværmen er væk nu. Åh, udryddere er væk nu. Åh, hej fortærende sverm 2. 0. Du har så meget pænere levende skibe end de foregående. Åh, du resten af ​​galaksen vil have mig til at være i din føderation? Sikker på, jeg er din chef nu. Åh, disse udlændinge på mine planeter skaber en fraktion af fremmedhad. Åh, denne fraktion får alle mennesker i det.